Moduł IRV – Zintegrowane zarządzanie zaległościami daje możliwość wprowadzania zamówień klientów, które nie mogą być zrealizowane  przez magazyn w danym momencie. Zaległości są następnie po procesie dostawy automatycznie przypisane do klienta lub mogą być dostarczone w późniejszym czasie za pośrednictwem systemu zamówień. Zamówienia klientów są umieszczane w osobnym pliku zaległości.

Istnieje możliwość zadawania parametrów domyślnych dla nowych CZ, a także ustawienia automatycznej aktualizacji w bilansie miesięcznym niektórych parametrów w zależności od rozchodów lub sprzedaży za ostatnie 6 miesięcy

Propozycje zamówień możemy tworzyć na trzech poziomach szczegółowości danych, dla jednego lub wszystkich dostawców, z trzema wariantami cen, z możliwością globalnego przemnożenia proponowanych ilości. Możemy wydrukować jedną lub kilka propozycji zamówień, a następnie w wygodny sposób dokonać poprawek zamawianych ilości z łatwą możliwością aktualizacji parametrów opracowywanej CZ.

Następnie z propozycji zamówienia możemy utworzyć samo zamówienie, wydrukować je, aktualizować, a wreszcie wysłać plik z danymi do dostawcy