Moduł ITP – Zintegrowany kalendarz warsztatu wraz z tablicą powitalną klienta.

Nasza tablica pozwala na profesjonalne planowanie wizyt w  warsztacie na konkretny dzień i dla grup pracowników.

Wykorzystaj ten moduł, aby zaoszczędzić czas przy planowaniu wizyt, zoptymalizować umawianie klientów, sprawnie zorganizować obsługę klienta, a tym samym skrócić czas oczekiwania klienta na wizytę. Ponadto moduł umożliwi Ci wgląd w  wykorzystanie zasobów warsztatu.

ZDJĘCIA POGLĄDOWE

Istotne funkcje 

  • Tworzenie nowej planowanej wizyty
  • Edycja istniejącego planowanej wizyty
  • Przegląd wykorzystania warsztatu i innych lokalizacji w obrębie dealera
  • Planowanie pracy mechaników wraz z przeglądem kalendarzy personalnych
  • Przenieś planowanych wizyt do zlecenia warsztatowego
  • Rezerwacja pojazdu zastępczego
  • Rezerwacja części niezbędnych do realizacji naprawy
  • Wgląd do magazynu opon
  • Zintegrowane SMS-y
  • Planowanie w wielu zakładach
  • Integracja z wizytami klienta online
  • Sprawdza obecne saldo klienta
  • Wgląd do leadów 
  • Istotne dane o pojeździe jak umowy serwisowe czy okres gwarancji
  • Dostęp do archiwum dokumentów
  • Integracja z rejestratorem czasu pracy

Podstawowe elementy 

  • Planowanie terminu
  • Klient i jego pojazd
  • Operacje 
  • Przegląd napraw
  • Planowanie na osi czasu
  • Rejestracja wizyt umówionych online

Korzyści z posiadania naszej tablicy:

  • Optymalizacja wykorzystania warsztatu i innych lokalizacji
  • Skrócenie czasu oczekiwania na umówienie wizyty
  • Wykorzystanie wszystkich dostępnych danych skraca wprowadzanie terminów
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Zwiększa satysfakcję klientów
  • Dzięki zintegrowanemu zarządzaniu pojazdami zastępczymi zarezerwuj wolny pojazd na wynajem
  • Powiadomienia SMS o wizytach dla klienta
  • Łatwe wyszukiwanie zaplanowanych wizyt
  • Tablica Welcome dla klientów odwiedzających serwis połączona z reklamami
  • Możliwość prowadzenia kilku odrębnych tablic dla różnych działów firmy
  • Unikanie zdublowanych wizyt wymagających obsługi za pomocą sprzętu specjalistycznego
  • Informacje o kołach w magazynie opon jak ich miejscu składowania i stanie
  • Definiowania własnych pól zestawu pytań do klienta na etapie planowania
  • Grafik umówionych wizyt dla działu obsługi klienta wraz z zapobieganiem konfliktów wizyt