Moduł ITP – Zintegrowany kalendarz warsztatu wraz z tablicą powitalną klienta.
Nasza tablica pozwala na profesjonalne planowanie wizyt w warsztacie na konkretny dzień i dla grup pracowników.
Wykorzystaj ten moduł, aby zaoszczędzić czas przy planowaniu wizyt, zoptymalizować umawianie klientów, sprawnie zorganizować obsługę klienta, a tym samym skrócić czas oczekiwania klienta na wizytę. Ponadto moduł umożliwi Ci wgląd w wykorzystanie zasobów warsztatu.
ZDJĘCIA POGLĄDOWE
Istotne funkcje
- Tworzenie nowej planowanej wizyty
- Edycja istniejącego planowanej wizyty
- Przegląd wykorzystania warsztatu i innych lokalizacji w obrębie dealera
- Planowanie pracy mechaników wraz z przeglądem kalendarzy personalnych
- Przenieś planowanych wizyt do zlecenia warsztatowego
- Rezerwacja pojazdu zastępczego
- Rezerwacja części niezbędnych do realizacji naprawy
- Wgląd do magazynu opon
- Zintegrowane SMS-y
- Planowanie w wielu zakładach
- Integracja z wizytami klienta online
- Sprawdza obecne saldo klienta
- Wgląd do leadów
- Istotne dane o pojeździe jak umowy serwisowe czy okres gwarancji
- Dostęp do archiwum dokumentów
- Integracja z rejestratorem czasu pracy
Podstawowe elementy
- Planowanie terminu
- Klient i jego pojazd
- Operacje
- Przegląd napraw
- Planowanie na osi czasu
- Rejestracja wizyt umówionych online
Korzyści z posiadania naszej tablicy:
- Optymalizacja wykorzystania warsztatu i innych lokalizacji
- Skrócenie czasu oczekiwania na umówienie wizyty
- Wykorzystanie wszystkich dostępnych danych skraca wprowadzanie terminów
- Profesjonalna obsługa klienta
- Zwiększa satysfakcję klientów
- Dzięki zintegrowanemu zarządzaniu pojazdami zastępczymi zarezerwuj wolny pojazd na wynajem
- Powiadomienia SMS o wizytach dla klienta
- Łatwe wyszukiwanie zaplanowanych wizyt
- Tablica Welcome dla klientów odwiedzających serwis połączona z reklamami
- Możliwość prowadzenia kilku odrębnych tablic dla różnych działów firmy
- Unikanie zdublowanych wizyt wymagających obsługi za pomocą sprzętu specjalistycznego
- Informacje o kołach w magazynie opon jak ich miejscu składowania i stanie
- Definiowania własnych pól zestawu pytań do klienta na etapie planowania
- Grafik umówionych wizyt dla działu obsługi klienta wraz z zapobieganiem konfliktów wizyt