Umawianie wizyt online

Moduł OSB – odpowiada za umawianie wizyt w serwisie, przygotowaniu pojazdu zastępczego lub wymiana opon. To narzędzie do obsługi próśb klientów o wizytę sprawi, że będziesz jako firma jeszcze bardziej wydajny. Zgłoszenie jest automatycznie wysyłane do kierownika wizyty serwisowej, gdzie jest następnie potwierdzane SMS-em, e-mailem lub telefonicznie.
Dzięki możliwości rezerwacji wizyt online, oferujesz innowacyjną usługę, która spełnia oczekiwania dzisiejszych klientów. Twoi klienci mogą za pomocą modułu OSB w zaledwie kilku kliknięć, umówić się na wizytę w Twojej firmie. Dzięki temu Twoi pracownicy mogą poświęcić się innym działaniom, a satysfakcja klientów wzrasta w dłuższej perspektywie.
Rezerwacja usług online może być zintegrowana z istniejącą stroną internetową. Rezerwacja usług online działa poprzez responsywny design na wszystkich urządzeniach mobilnych (telefon komórkowy, tablet, …), a także we wszystkich systemach operacyjnych.
Umawianie wizyty przez stronę www
E-mail z potwierdzeniem wizyty
Opracowanie planowanej wizyty przez serwis
KORZYŚCI Z POSIADANIA MODUŁU OSB DLA DEALERA:
- Usługa dostępna jest dla Twoich klientów przez całą dobę
- Zwiększa wykorzystanie warsztatu
- Pokazuje klientowi tylko fizycznie dostępne terminy z uwzględnieniem czasy napraw
- Możliwość generowania dodatkowego biznesu poprzez kolejne, dowolnie wybierane oferty
- Oszczędza czas i pieniądze, uwalnia od rutynowej pracy przy telefonie, zwiększa satysfakcję klientów
- Łatwa integracja z Twoją witryną
- Atrakcyjny design, który można dostosować do Twojej firmy
- Pozwala CallCenter szybko przejąć do tablicy planistycznej wprowadzone przez klienta dane
KORZYŚCI DLA KLIENTA KOŃCOWEGO:
- Terminy można rezerwować przez całą dobę – niezależnie od godzin otwarcia warsztatu
- Brak denerwującego czasu oczekiwania podczas rezerwacji
- Łatwy w użyciu: przejrzysta struktura i przebieg procesu rezerwacji
- Prosty i responsywny design: zoptymalizowany dla wszystkich urządzeń z dostępem do Internetu (telefon komórkowy, tablet, …)
- Automatyczne dodanie wizyty do kalendarza personalnego za pomocą pliku .ics
- Klinet otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania wizyty
- Klient wybiera predefiniowane rodzaje napraw z listy oraz usługę ew. najmu pojazdu