Umawianie wizyt online

Z dumą prezentujemy moduł OSB, który pozwala klientom na łatwe umawianie wizyt online w Twoim serwisie.  

Umawianie wizyt online

Moduł OSB –  odpowiada za umawianie wizyt w serwisie, przygotowaniu pojazdu zastępczego lub wymiana opon. To narzędzie do obsługi próśb klientów o wizytę sprawi, że będziesz jako firma jeszcze bardziej wydajny. Zgłoszenie jest automatycznie wysyłane do kierownika wizyty serwisowej, gdzie jest następnie potwierdzane SMS-em, e-mailem lub telefonicznie.

Dzięki możliwości rezerwacji wizyt online, oferujesz innowacyjną usługę, która spełnia oczekiwania dzisiejszych klientów. Twoi klienci mogą za pomocą modułu OSB w  zaledwie kilku kliknięć, umówić się na wizytę w Twojej firmie. Dzięki temu Twoi pracownicy mogą poświęcić się innym działaniom, a satysfakcja klientów wzrasta w dłuższej perspektywie.

Rezerwacja usług online może być zintegrowana z istniejącą stroną internetową. Rezerwacja usług online działa poprzez responsywny design na wszystkich urządzeniach mobilnych (telefon komórkowy, tablet, …), a także we wszystkich systemach operacyjnych.


Umawianie wizyty przez stronę www



 


 

E-mail z potwierdzeniem wizyty


Opracowanie planowanej wizyty przez serwis


KORZYŚCI Z  POSIADANIA MODUŁU OSB DLA DEALERA:

  • Usługa dostępna jest dla Twoich klientów przez całą dobę
  • Zwiększa wykorzystanie warsztatu
  • Pokazuje klientowi tylko fizycznie dostępne terminy z uwzględnieniem czasy napraw
  • Możliwość generowania dodatkowego biznesu poprzez kolejne, dowolnie wybierane oferty
  • Oszczędza czas i pieniądze, uwalnia od rutynowej pracy przy telefonie, zwiększa satysfakcję klientów
  • Łatwa integracja z Twoją witryną
  • Atrakcyjny design, który można dostosować do Twojej firmy
  • Pozwala CallCenter szybko przejąć do tablicy planistycznej wprowadzone przez klienta dane

KORZYŚCI DLA KLIENTA KOŃCOWEGO:

  • Terminy można rezerwować przez całą dobę – niezależnie od godzin otwarcia warsztatu
  • Brak denerwującego czasu oczekiwania podczas rezerwacji
  • Łatwy w użyciu: przejrzysta struktura i przebieg procesu rezerwacji
  • Prosty i responsywny design: zoptymalizowany dla wszystkich urządzeń z dostępem do Internetu (telefon komórkowy, tablet, …)
  • Automatyczne dodanie wizyty do kalendarza personalnego za pomocą pliku .ics
  • Klinet otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania wizyty
  • Klient wybiera predefiniowane rodzaje napraw z listy oraz usługę ew. najmu pojazdu